Khamis, 11 November 2010

Kau sokong parti apa?

Tadi pegi interview lagi. Disambut oleh gadis manis dan ditemuduga oleh "Encik" yang Sporting Gijon habis. Antara soalan cepumas yang ditanya tadi:

Encik: Kau sokong parti apa?
Aku: Undi adalah rahsia Encik.
Encik: Kat sini orang politik.
Aku: Saya sokong parti XYZ.
Encik: Ko aktif dengan diaorang tak?
Aku: Tak.
Encik: Hobi kau apa?
Aku: Main futsal.. (belum sempat habis menjawab dia mencelah)
Encik: Takde lain la tu.
Aku: Ade la Encik.
Encik: Kau ada gefren tak?
Aku: Takde. (dengan gaya tersipu-sipu)

Moral: Apakah kewajaran bertanya soalan begitu bagi sesi temuduga? Aku lebih suka gaya penemuduga yang begini. :D

2 ulasan:

  1. Apa kejadah soalan macam tu, nak kata PKR, sham kot. nak kata PAS, si janggot kedai buku. MIC ke embeh?

    BalasPadam
  2. Parti PERKASA. Jajaja (Gelak kuat!)

    BalasPadam